Torsdag

Oj va längesen, tiden flyger liksom fram. Vad har hänt sedan sist? 


Jo, jag har börjat med gel nails, än så länge på amatör nivå. Jag tänker att, hur svårt kan det vara? Det är lite pill men det passar ju mig. Tycker jag att det är kul så är tanken att jag ska gå en utbildning och bli nagelteknolog på riktigt. Jobba vid sidan av liksom. 

Övrigt då. Jag börjar nattjobb vecka 14, som jag har längtat och tjatat. Livet kan börja. Jag kommer kunna sova som man ska, träningen kommer ge mer och likaså maten. Kan inte bli mer taggad tror jag. 

3D brynen är gjorda, ska tillbaka och fylla i det sista nästa vecka så sen kan jag lägga ut bild. Men hitintills är jag supernöjd. Fransarna ska dit idag, sen är man alltid redo liksom. Kung. 
Nästa att se fram emot är tatuering, den 11 kör vi. Har även bokat in en annan grej, men den håller ja på en stund till. Exited. 

Har ju en hel del annat kul att berätta om men det hinner jag inte med nu, men jag återkommer. Måste man gå så måste man gå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0