Fredag

Yes veckan rullar på, och idag gick jag upp tidigt för sista gången alltså. Eller iaf för att åka till jobbet. Gött. 


Ni som känner mig vet ju att jag låter en del, ljudeffekter och diverse sjungande mest hela tiden. Inte speciellt högt men endå, ljud liksom. Och så ibland, eller ganska ofta, så får man ju en melodi på hjärnan. Som idag. Så jag sjöng ut, högt och tydligt. 
Det skulle jag inte ha gjort. 

Rrrrrunka mig med vita handskar på! 
Rullande r. 

Alltså jag dog. Folk runtomkring såg också ganska förvånade ut. Men det är dagens visa som snurrar om och om igen, men nu håller jag den i huvudet. Försöker. 

Ikväll är det party hos min kära vän, inflyttningsfest och kalas typ då hon fyllde år i veckan. Jag är taggad, ska hem och fixa till naglarna och duscha och hela baletten, piruetten och tjofletten. Planen är att ha discokjol och heels. Men det blir antagligen jeans och standard skjortan. Jag ska göra mitt bästa. 

Gjorde Martinas naglar igår som en födelsedagspresent, mattsvarta och glitterrosa. Blev helt okej, svårare att göra svart än jag trodde men det tar sig. Första gången jag gjorde lite längre också. 

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0