Fredag

En ännu sjukare grej har inträffat, eller sjuk, det är ju bara helt jävla amazing! 

Men först ska jag berätta hur det gick med min kära bil. 

Igår när jag då kom hem från jobbet på morgonen så ringde jag till verkstaden där den blivit dumpad. Och dom skulle undersöka saken, men vi kände väl båda att det antagligen är generatorn. Jag googlade lite på det och kände svetten i pannan. Räknade lite runt 5 tusen typ. Så då var tatuering bortblåst. Inte kunde jag somna heller. Bajsbil. 
Men så ringer herr bildoktor runt 14 och undrar hur mycket pengar jag har. Ja, inga naturligtvis. Men han skojar bara, det är batteriet som gett upp. Kortslutning. 
Så den notan landade på 1500,och det blir tatuering på tisdag. Wop wop! 

Till nästa grej. 
Jag blev ju då sponsrad till introduktionskursen för gelé naglar. Men så igår så får jag veta att hon sponsrar mig med hela utbildningen! Det är ju så jävla fantastiskt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag hade fått slita hund för att möjligen kunna gå kursen iår, och så tada! En skjuts i rätt riktning, som kommer hjälpa mig så enormt. Jag vill nu! Kursen kommer vara i höst, är redan överladdad. 
Tack tack tack tack ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0