Torsdag

Det går bra nu, inatt fick jag stört ont i ena örat och kunde inte sova alls. Fixade tid hos doktorn på FM och här ligger man med penicillin. Det brukar vara högerörat som strular men nu är det vänster. Blir man väll döv på det också. Just nu är det bara en robot röst som ekar där i. Och någon idiot som tycker om att vissla.

Jaha och när man nu ligger här och tycker synd om sig själv så undrar man över sina val i livet. Hur fan tänkte jag där? Så många chanser du haft till ett lyckat liv liksom. Eller herregud, mitt liv är lyckat, jag har jobb och klarar mig själv, kan göra vad jag vill. Jag menar mer på kärleksfronten. Har man haft sina chanser redan? Har man träffat rätt person för många gånger? Skulle man ha kämpat mer?
Jag vill endå tro att man vet när man träffat rätt. Men det blir förstås svårt när man inte tror alls.
Man kanske skulle åka på sånt där kärleksläger och öppna sig själv, vifta runt på sjalar och göra pinsamma rörelser. Haha finns det sånt ens? Jag tänker på en film ur sällskapsresan serien när dom är på sånt där mystiskt läger.
Herregud. Nä, det händer när det händer, jaja. Kan det hända nu?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, jag vill följa med om du hittar ett sånt läger, vore ju grymt kul! 😂 / Casandra

2016-09-16 @ 23:11:58
Postat av: Anonym

Hahahaha, jag vill följa med om du hittar ett sånt läger, vore ju grymt kul! 😂 / Casandra

2016-09-16 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0