Tisdag

Herregud vad många inlägg jag skriver i huvudet, synd att dom inte automatiskt hamnar här. Jag vet att ni väntar på en längre skrift angående det senaste inlägget, men jag har inte riktigt fått feeling.
Senaste veckorna har jag drabbats av en skum huvudvärk, i början blev det mest om man reste sig snabbt och såna saker. Precis som om man ska svimma, fast jag får sjukt ont i skallen istället och tappar hörseln. Men den har bara eskalerat och jag har inte haft någon ork alls i kroppen. Jag provade massage, och fick då migrän dagen efter. Sen mådde jag jättebra i en dag ungefär innan det kom tillbaka. Konstant ont i huvudet. Fick en migränattack på jobbet och fick skjuts hem, sjukt obehagligt innan jag visste va som pågick. Tappade synen på ena ögat, och sen känseln i högerarmen, gick upp på banan i jakt på min chef men blev stoppad och satt på golvet då jag inte hade någon färg kvar i ansiktet. Blev ett jävla hallå. Men fick skjuts hem tillslut och låg sedan i migrän och kräktes.
Folk med migrän ständigt, hur överlever ni?
Jag bokade en tid hos doktorn efter det anfallet. Men fick inte tid förän 4 dagar senare. Så jag han med 2 migräner till. Och ständig huvudvärk. Väl hos doktorn fick jag inte någon direkt hjälp. Hon skrev ut sidorna på 1177 som handlar om migrän i princip. Sen fick jag lite muskelavslappnande då jag klagade på stel i nacken. Så dom har jag nu ätit varje dag och det verkar som att det har gett sig, men då jag antar att det kommer från nacke/rygg har jag bokat kiropraktor osv. Får hoppas att det är något sådant och inte en hjärntumör. Enligt Google har jag förstås redan dött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0