Måndag

Fucking 25 år idag. Och vad har man gjort med livet? Panik. 

Helgen har varit bra, mycket träning och lite födelsedagsfika på lördagen. Igår var det final på styrkelyftskursen och vi maxade i alla grenar. Jag är nöjd måste jag säga, även fast jag vill orka mer så har jag kommit en bra bit på väg. Jag safeade faktiskt på mark och böj, jag har redan ont i knäna och vill verkligen inte gå sönder i kroppen nu när man äntligen köttar på. Så på knäböj blev det 60kg, mark 80 och bänk 42. Känns skittrist att kursen är slut, men skönt att ha söndagarna lediga också. Speciellt på sommaren när det gärna dricks en del. Vi alla skulle få egna träningsscheman efter vikterna vi bör ligga på iomed maxningen. Ska bli spännande och se vad han tycker man ska klara av. Haha. Jag vill iaf klara av 100 i mark, och 80 i böj. Bänkjäveln är inte min vän så där lär jag få kämpa, men vore ju kul att ta 60 iaf :) 
Sen vill jag ju inte bli fult musklig heller, så man får väl se lite vad som händer med kroppen. Tuttarna har ju redan krympt. Fyfan. Men det blir ju svårt att träna bröst utan att det händer. 

Jaja, ikväll är det core som gäller. Magen får mer än gärna försvinna. Hejdå. Kom aldrig tillbaka. 

Jag har släpat upp min kartong med sommarkläder, undra när jag ska våga öppna den. Måttet över höfterna är ju tyvärr densamma. Mja, det känns ju väldigt onödigt innan det blir sol igen iaf. Vi får se vi får se. Vafan, vi skulle ju ha tagit nya kroppskort igår men det sket sig, får göra det idag då kanske. Någon skillnad måste det ju blitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0