Tisdag

testikel tuesday! 
Japp. Långhelg och nykter som aldrig förr. Lite stolt blir man. Har tränat i princip varje dag, dubbelpass till och med, så det känns bra. Sen är vågen fortfarande står still börjar gå mig nå fruktansvärt på nerverna. Det är ju inte ens kul. Blir att lägga in ännu fler konditionspass och köra ännu mer intensivt. Guld, jag längtar. Dags att gå på något slags deff paket nu också, får fan hoppas att det hjälper till. För snart är sommaren här, på riktigt. Panik. 
Idag fyller Martina år, så på fredag blir det party. Ska bli riktigt kul, träffa lite nytt folk och så. Men efter det går vi på deff, nykter till min födelsedagsfest (om det blir nån). Taggad till tusen, på deff då. Jösses, är det jag som talar? 

Livet förändras, och jag med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0