Söndag

Ah man är som ett barn innan julafton! Mycket på gång nu, kommer aldrig kunna sova. 
Idag var det bänkpress på schemat, gick skitbra! Man ökar snabbt i vikterna måste jag säga, får lägga på varje pass känns det som, riktigt kul. Imorgon är det core, det märks också stor skillnad på magmusklerna. Jag skulle vilja köra ett magpass till i veckan men det finns knappt nån tid, fullt upp. Jag har inte köpt en enda matlåda heller sen ja började på chuckverkstan, det är ju typ 5 veckor sen nu, bara hemlagat. Och idag när ja la ner nya lådor i frysen så fick det knappt plats fler, perfekt. Bra att ha lite att välja på. 
Kortvecka är det också, riktigt skönt. Tiden bara rusar iväg, jag hinner inte med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0