Natt

Åh sömnlösa nätter, ge mig fler. Älskar dom.
Jag blir galen! Kryper i hela kroppen. Det blir väl somvanligt att man somnar typ 1 timme innan klockan ringer, och då är man död. Jag behöver sova. Nu. Nyss. Igår. För 24 år sen. Fuck it. 

Legat med förkylning hela veckan, va rädd att det va influensan, men är mycket bättre nu. En jävla tur det. Har många träningspass att ta igen. På söndag är det knäböj, det svåraste tycker jag. Skulle vara bra om man hann öva lite innan. Försökte med el moppo här hemma, det gick väl sådär. Om jag får luta mig lite framåt går det ju fint, men det går ju inte om man har massa vikter på axlarna. Måste hitta balansen. Det ordnar sig. Jag får väl ta med moppen annars, haha. 

Man blir så hungrig när man inte kan sova. Värdelöst. Nehe, lyssna vidare på Spotifys sleep lista, den är ju inte särskilt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0