Tisdag

Hur fan kommer det sig att man vill så sjukt mycket och ändå så har man ingen aning? 
Törs inte ta det steget. 
Jag ska få till mig själv först, och det går framåt. Jag tror att om bara den här jävla rättegången kan vara överstökad och domen klar, så kommer det lätta en huge sten från mina axlar. Den är tyngst just nu. Jobbet går också dåligt men jag har iaf ett jobb, och det är bara att göra det bästa av situationen. Men det är ju svårt att bli duktig på nånting när han som ska lära mig inte kan ett smack. Känns sådär. Renovera grejer är endå något som jag tycker är kul, så det här skulle ju kunna bli bra. Förhoppningsvis så kan den andra nånting. Förhoppningsvis. 

Men planen till våren/sommaren är att i april, då ska kroppen vara en annan och utseendet ska piffas. Längtar efter att få fixa håret, fransar, naglar och bli brun. Få känna sig lite snyggare. 
Och få tatuera klart armen. 
Fyfan vilken sommar det ska bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0