Söndag

Tjäna! 
Nykter helg, jajjemen. Sjukt trist har jag haft det. Men blev en timme löpband i fredags och spinning idag, känns bra som fan. Jag och Martina bokade även in oss på en kurs i styrkelyft, det ska bli jävligt kul. Bänkpress, knäböj och marklyft. Precis det som jag vill bli bättre på. Så 13 veckor framöver, varje söndag, ska vi bli lite starkare. Spinningen får vi flytta till en annan dag. Måndagar har vi ju core. Haha det är mycket nu. Jag hade ju även tänkt att jag skulle börja rida igen också, vi får se hur det blir. 

Imorgon börjar jag mitt nya jobb, eller nytt och nytt, men det blir väl lite omställning. Dagtid i alldeles för många månader. Jag kommer verkligen sakna dom lediga fm när våren kommer. Men det är som det är. Bara att kämpa på. Jag hoppas att det blir roligt iaf. Fick precis veta att den ena karl är sjuk och den andra börjar vid 830. Och jag har ingen nyckel till verkstan. Tjoho! Det börjar bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0