Lördag

2 veckor har nu gått på "nya" jobbet, och jag undrar hur ja ska stå ut. Dom gör ju ingenting om dagarna. Går runt och snackar skit med folk. Och om vi gör nånting så kan dom ingenting. Jag tänkte att jag nu skulle bli riktigt duktig på det här och kämpa. Men det är ju svårt att lära sig av någon som inte kan någonting. Herregud. Igår kom våran fixtur gubbe ner till oss och skruvade. Jag gick till han direkt. Och lärde mig massor, och det va kul. Han tillhör ju våran verkstad fast han mest är uppe på T. Om jag kunde få vara lite mer med honom skulle man nog kunna härda ut. Får försöka med det. 

Gårdagen så drack jag 4 öl. Fantastiskt, jag är imponerad. Men ändå så va huvudvärken värre än nånsin idag. Helt sjukt. Å andra sidan så känns det som att jag håller på att bli sjuk, fryser och börjar få ont i halsen. Fuck jag har inte tid med det. Får hoppas att jag orkar med träningen imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0