Onsdag

Bah snapchat borde stängas ner efter viss promillehalt i blodet. Selfie tette var igång i helgen, haha. Men det var en bra helg, lite vinkväll i lördags och en sväng på Nellys och efter det självklart efterfest. Jag kom nog hem vid 5 tror jag på söndagsmorgonen. Såg sen att snapchat hade gått varm, poet va jag också, herregud. Jaja, alltid roar man någon.

Julbord med pappa på söndagseftermiddagen, sjukt gott. Eller ja, kallmaten kan jag äta flera gånger om året, varmrätterna är jag inte så förtjust i. Förutom Jansson. Det tycker jag om nu på äldre dagar.
Och på tal om ålderdom. Jag hinner inte riktigt med. Kroppen börjar tycka väldigt konstiga saker, vilket påverkar hjärnan också. Jättekonstigt. Man börjar liksom undra om man verkligen gillar en person eller om det är kroppens eget universum som bestämmer bara för att den tycker att det är dags. Lite obehagligt. Och hur vet man det? Hur vet man någonting alls?
Jag fattar ingenting. Räcker det att bli med hund bara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0