Tisdag

Andra arbetsdagen och jag tror att jag somnar stående, men för timlönen man har denna vecka så känns det helt ok endå. Om nån sågade av mig fötterna. Måste fixa nya skor och 3 par sulor typ. Eller "tappa" 20 kg lite snabbt. Någon anorektiker som vill ha? Rent fett och sådär, inga konstigheter. Arbetsbyxorna har förstås krympt under semestern, märkligt. Jag som knappt varit nykter. 

Men konstigt nog så längtar jag tillbaka till gymmet och träningar igen, få lite ordning. Ge mig träningsvärk. Har bokat spinning imorgon, stört taggad. Och jag hoppas verkligen att step och core är tillbaka nästa vecka. Kommer ju avlida första passen. 

Och för övrigt?  Jovars, ensam är stark. Lite för stark tror jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0