Onsdag

I måndags ville jag inget annat än att bli förkyld. Karma is a bitch. Igår började jag få ont i halsen och idag är det inge vidare. Hostar lite smått och huvudet börjar bli tyngre, och halsen då. Och vad får jag panik över?  Att jag inte kan träna. Det suger. Jag har inte tid, semestermagen hänger kvar. Byxorna sitter hårt igen. Fuck. En magsjuka hade varit bättre. Haha aldrig är man nöjd. 

Var nykter hela helgen och tränade på bra, kändes grymt. Om jag lyckas stoppa den här förkylningen så gäller samma sak denna helg. Funderar på att kolla på lite kokböcker och se om man kan hitta något intressant, typ 5:2 är jag lite sugen på. Och smoothies. Om jag lyckas få nattjobb så blir denna viktnedgång lätt som en plätt. Ska prata med chefen nästa vecka. Risken är att hon tycker att jag är för "bra" för att gå natt, att hon vill att jag ska lära mig hela skiten och hålla på med mjuka delar osv. Och ja, ska jag bli kvar på den förbannade monteringen så tänker jag bli andon, nemas problemas. Men låt mig få jobba natt ett par månader, år först. Min upplärare sa idag att jag va bästa han har lärt upp, och han undrar vad jag gör på monteringen. Mm det undrar jag med. Det är för lätt.

Men tiden går, människorna är bra. Jag kan stå ut. Tills jag blir miljonär. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0