Måndag

Dags för deff! Hade tänkt börja nästa vecka, men vafan kan lika gärna köra igång nu. Får hoppas att jag klarar det bara, just nu känns det jävligt bra iaf. Tänkte handla lite grönsaker på vägen hem, och torsk. Kommer bli grymt. Vill ha sommar nu! Eller nja, om några kilon.

Missade träningen igår, fruktansvärd ångest över det. Alkohol bara förstör, hade ingen ork i kroppen alls så det var ju ingen idé att åka dit. Ska bli sjukt skönt att vara nykter nu faktiskt, iaf tycker jag det idag, är nog värre på fredag haha. Men jag vill klara mitt mål. Bättre att vara i form och stolt sen än att fuska hela tiden och nå något halvtaskigt resultat. Man får försöka roa sig på andra vis. Jag har ju en hel bunt med vänner som jag verkligen borde ägna tid åt, måste bli bättre på det. 

Ikväll är det core igen, börjar ledsna på själva passet faktiskt, det är ju samma varje måndag. Men man märker ju att man blir starkare, och det är ju huvudsaken. Bara att hålla ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0