Fredag

Så sant som det är sagt är det fredag idag. Men jag har ingen speciell fredagsfeeling än, kanske för att inget är planerat. Tvättstugan står på agendan. Känns helt okej faktiskt. 

Träningen rullar på, funderar på vilodag idag då jag tränat varje dag hela veckan, men det beror på hur rastlös jag blir. Skulle kunna tänka mig att köra ett konditionspass, men vi ska på step imorgon så det är ju dumt att trötta ut benen tänker jag. Skulle ju vara om man körde mage kanske, eller typ rygg. Mja jag vettefan. Eller bara ta en promenad i det underbara regnet. 

På tal om deff föresten. Blev lite full i skratt igår. Vadå deff? Det är ju egentligen det man försökt med hela livet sen man var 14, men med ett snyggare ord. Och det enda man lyckats med är bulk. Njä men jag har bulkat hela livet. Frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0