Torsdag

Igår kväll tog jag mig i kragen och åkte till gymmet faktiskt. Vilken tur det för det gick skitbra! Tränade ben och körde lite roddmaskin. Sjukt kul, varför kommer man inte iväg oftare? 
Det är konstigt att man kan ha så mycket vilja att träna men ingen karaktär, hur går det ihop? 

Jag funderar på att testa att bara äta kött och grönsaker i en månad typ, och ingen alkohol då. November skulle nog funka, där har jag inget planerat vad jag vet. Hade tänkt prova på att vara vegetarian också, men det kommer jag aldrig att lyckas med, omöjligt. 

Idag är det jympa på schemat med mor min på friskis. Jag kommer dö känner jag, kan knappt gå och armarna är som spagetti. Men för all del, det går som det går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0