Natt

Ojoj vad Tette är ynklig nu. Halsfluss för första gången, vad jag minns. Fyfan! Absolut en av top 3 av det värsta jag haft. Aldrig haft så in i helvete ont i halsen. Man kan inte svälja, därmed kan man inte äta nånting, gör ont att bara öppna munnen. Prata går inte heller nå vidare. Och så känns det som öroninflammation i båda öronen, plus feber. Japp nu har jag nästan gnällt färdigt. Tur att jag fick en läkartid i fredags och kunde få antibiotika, jag hade ju dött om jag skulle haft det här hela helgen. Mest av svält.
Pencelinet har börjat verka lite nu, febern är borta iaf. Jag fick i mig lite gröt och en macka idag. En jävla bra diet måste jag säga 👍 

Nä usch. Bättre har man mått, sämre också för den delen. Får hoppas att jag mår bättre när jag vaknar. Det är kattutställning i vilsta som jag vill åka på, imorgon ska jag inte smitta nåt iaf. 
Hoppas att jag lyckas sova nåt. 

Merlin ligger och snarkar bredvid mig, så mysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0