Måndag

Hur kan det bli måndag så snabbt?
Helt otroligt. Hur har helgen gått då? Jo, inte en droppe alkohol. Jag kan när jag vill. Det har fortfarande inte blivit nå gym men löpträning och ätit helt okej. Igår blev det pizza iof, maz var bakfull och jag orkade fan inte laga nånting. Men kroppen känns ändå så mycket bättre än vad den brukar göra, har sovit en hel del. Jag städade även ur extrarummet från pant och glas, plus i kanten. En helt okej helg med andra ord, även fast jag varit sjukt rastlös och känt mig som en pensionär. 
Nästa helg är det lönehelg. Så vi får se då vad det blir, några gamla kollegor tycker jag ska ha party. Vore sjukt kul.. Men jaaa. Jag lämnar det osagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0