Fredag

Jajjemen, det blev fredag den här veckan med.
På fm har jag fixat lite med bilen, eller spänt handbromsvajjern rättare sagt. Eller jag och jag, jag fick hjälp, men nu vet jag hur man gör. Och jag hade aldrig listat ut att det var så man gjorde kan jag säga. Bakom bakdäck så fanns det en liten gummiplutt, och bakom den en litet hål, sen fick man snurra på bromsskivan tills man såg ett litet hjul i det lilla hålet, och där justerade man. Skitenkelt, egentligen. 
Nu sitter jag här i soffan och dricker kaffe innan det är dags att ta sig till jobbet, 4,5 sketna timmar ska jag vara där. Så värdelöst på en fredag. Men det går förhoppningsvis snabbt. Sen är det helg! Och jag tänkte köra på någon slags må bra helg. Äta bra och vara ute mycket. Om det inte ska pissa ner förstås. Man kanske skulle rensa lite här hemma? Panta alla 3 miljarder burkar vore en plan. Och städa ur bilen från sommarprylar, lite för kallt för tält nu. Ojoj nu kommer jag på massor av saker jag skulle behöva göra. Jaja, jag ska försöka och inte sova bort hela helgen iaf.

Fan jag skulle verkligen behöva skaffa en dator. Och ett internet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0