Måndag

Då var det måndag igen, och fm vecka. Fyfan. 
Fast idag är jag ovanligt pigg måste jag säga, trots dålig sömn. 
Party i lördags, sjukt kul. Vi var på hemma krogen, det var jättemycket folk. Och så en liten efterfest på det, hos mig då. Jag som hade städat så fint, men det vart inte så rörigt faktiskt. Jag och Martina satt och pratade lite på förfesten om att det var så längesen man typ kräktes och sånt där. Karma säger jag bara.
Jag fick smita iväg och spy flera gånger under kvällen, vilket vi asgarvade åt. Förhoppningsvis va det inget som nån märkte. Jag hade typ ätit en korv på hela dagen, så det va inte så konstigt. 

Och den här bonden nudå.. Ja jag väntar lite med att säga nåt. Men fasen vilken snygg karl.
Bara att hoppas på det bästa. Jag vill åka traktor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0