Onsdag

Haha ja, jag är otrolig. 
Igår när jag kom hem så diskade jag och städade lite smått, gjorde kaffe och satt och drack det i soffan. Mamma, Eva och Anna skulle hämta upp mig 1745 för att sedan åka och bada. Vid ca 1530 börjar ögonen ramla ihop. Så jag sätter ett larm på 16 nånting för att hinna äta innan dom kommer. Sen har jag ingen aning om vad jag hållt på med.
Jag vaknar iaf av att Anna kliver in och säger hej. Och jag tänker att va trevligt att hon kommer in bara sådär. Men sen inser jag ju att vi ska åka och bada, och dom har ringt tusen gånger. Men jag har ju då, i sömnen lyckas låsa telefonen så att ja behöver puk koden, plus att jag tagit ur telefonen ur sitt skal, som för övrigt sitter stenhårt. Sist jag gjorde det i sömnen hade jag sår på tummen. Så att ja, nej. Jag skulle vilja ha sett hur jag bar mig åt när både larmet och dom ringt. Idiot. 

Men simmandet gick bra, jag höll mig över ytan och tog mig framåt. 

Simmasimmasimma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0