söndag

Vilken jävla jobbångest. Fyfan. Blä.

Helgen har varit kalas! I fredags kom min nyfunna granne över och drack lite bärs, as trevligt. Tills han hämtade massa otäcka kryp. Spindlar, skorpion och orm. Vidriga djur. Jag är ju ändå intresserad och vill se, skräckblandad förtjusning. Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha en spindel hemma, om nån annan matade den. 

Lördag bar det av mot Katrineholm för lite rockabilly afton. Jag och Tommy. Det var sjukt kul att träffa alla igen. Även fast vi självklart blev borttappade i en stad vi inte känner. Hysteriskt roligt. Vi hamnade på en mc klubb och lirade biljard och drack bärs ett par timmar. Han vi skulle sova hos svarade inte när vi ringde, så det var ganska spännande att ta sig dit med gps på en telefon som skulle dö vilken sekund som helst. Och sen be till gud att han inte låst ytterdörren. Vilket han inte gjort. Så vid halv 5 på morgonen fick jag äntligen lägga mig i världens skönaste säng. 
Jag kan informera er om att det är alldeles för tidigt att ha skinnjacka. Oavsett hur full man är.

Det har varit en helg med mycket skratt, det behövde jag verkligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0