Snart måndag

Jobbångest deluxe. Helgen har varit väldigt bra. Nykter fredag och soffhäng med nyfunnen vän, jävligt trevligt. Sovmorgon på lördagen och solning på balkongen, sen god mat med bröder och melodifestivalen. Så skönt att det är gångavstånd till typ alla nu för tiden. Fortfarande lite kallt för skinnjackan dock. Men envis är man ju. Knatade hem vid 23 och fick besök, skrattade konstant till 2 ungefär. Så välbehövligt! Så jävla dumihuvudet är man :)

Ännu en sovmorgon på söndagen, sen blev det storstädning av lägenhet. Har till och med torkat golven. Jag är bäst. Förtjänade onlinepizza typ.
Träningen har gått sämst tyvärr. Jag fastade måndag till torsdag så kände att det kanske inte skulle vara asbra att träna också. Så har tagit det lugnt, men ändå så sitter brallorna lite lösare, håll igång. Dags att börja löpträna också, älskade vår. Och jag är fortfarande väldigt förvånad över hur sugen jag är på träning. 
I veckan tänkte jag även ta mig in till friskis och börja med spinningen. Taggad! 

En uppdatering om Merlin också :
Hon går nu att borsta utan invändningar, och hon är galen i räkor. Hon blir helt hysterisk. 
Hon växer dock fortfarande sakta, vilket oroar mig lite. Hon borde vara så mycket större. Får hoppas det går att ta bebisar på henne iaf. 

Sassie har blivit sitt vanliga jag igen. Hon kommer och lägger sig hos mig i sängen och i soffan, känns bra. Hon har väl insett att den lille jobbiga fan ska bo med oss :)

Ojoj vad jag borde sova. Men det lär inte hända.
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0