måndag

Alltså fyfan åh far åt helvete hela jävla världen. Jag hatar fm skit jobb. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få ligga kvar i den där jävla soffan i resten av mitt liv. Nä men typ. Funderar starkt på att råka borra ett hål i handen eller nåt. Kan inte en truck köra över mig Lite? 
Bitter.

Somnade på soffan inatt, i vanlig ordning. Låg som ett jävla cp för att Merlin låg och sov. Man hade ju inte hjärta att flytta på henne. Och inte orkade man flytta sig 3 meter till sängen heller,  dum som man är. 

Var på kryssning i helgen, det var najs. Jag höll mig i skinnet faktiskt. Drack alldeles lagom. Och vi somnade innan 3 typ. Det är ju bra skönt att inte vara bakis. Sen är man ju tröttast i världen ändå. Tobbe skulle upp och äta frukost, han snoozade i typ 1,5 timme. Jag var inte så trevlig när jag till sist viftade ut honom med något otrevligt morrande. Det tog rätt lång tid innan han kom tillbaka ^^ men jag sov skönt. 

2 februari redan. Jag har missat en hel månads hårdträning. Men pga att jag varit sjuk hur jävla länge som helst. Hostan har nu i princip gett sig, så jag tänkte faktiskt åka till gymmet ikväll. Det enda som stoppar mig lite nu är astman. Den har blivit värre, iomed växlande väder. Kall luft och varmluft om vart annat är inge vidare. Har en tid hos doktor den 17de. Får försöka klara mig med den lilla skvätt som är kvar i inhalatorn. 

Jag tänker på dig, varje dag. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0