helgen

Helgen har varit bra, även om den startade lite kasst. I lördags blev det en heldag med T och han gjorde fattiga riddare till mig, sjukt gott. Att man inte ätit det tidigare. Det blev en vanlig filmmys kväll i soffan och vi la oss skapligt tidigt för han skulle upp och jobba. Det enda som är positivt med det för min del är att man får ligga kvar i sängen när han går upp snuskigt tidigt. Det är nog det skönaste som finns, nja nästan. Annars hatar jag att han jobbar på helgen. Man blir så sjukt ensam och tråkig. Som tur var kom han hem vid lunch för att maskin strulade, då hade jag precis vaknat så det var ju bra :) 
Jag tog ut katterna idag för första gången. Ingen av dom tyckte att det var särskilt roande. Snö och kallt om tassarna. Jaja, då kanske dom aldrig mer vill gå ut ;) 

Sen mina damer och herrar, jag har tränat idag!
Det var sjukt jobbigt och tungt, men som jag längtat. 1 timme och 20 minuter blev det på crosstrainern. Och jag dog inte. Samma sak imorgon innan jobbet, och jag vill verkligen.
En annan bra grej med denna helg är att jag inte druckit en droppe alkohol. Och ändå lyckats sova hyfsat bra. Tjoho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0