Tisdag

Yao!
Mustasch fest på juldagen hos mig, sjukt jävla kul var det. Kom fler folk än förväntat och jag lär hitta mustascher i flera månader gömda i min inredning. Jag gillart! Vid 7 gick dom sista, och jag behöver inte säga att baksmällan satt i tills igår. Men helt klart en rolig kväll. 
Nyår är inte spikat än, för tillfället vill jag inte se alkohol. Men det kanske hinner ändra sig.

Träningen under jul har inte gått så bra alls, mycket annat att göra och man äter ju alldeles för mycket skit. Idag hoppas jag att jag kommer iväg till gymmet, mamma ska komma och fika så jag måste nog städa upp allt skit folk slängt på golvet. Men sen så. Måste jag komma iväg. Jag har ju endå köpt någon slags fodralklänning jag tänkte att jag skulle vara bekväm i, vi får väl se. Jag provade mina babystaff mjukisar här om dagen, och jag kom i dom! Så dom används flitigt vill jag lova, sjukt sköna. Jag får fixa en bild. 

Och för övrigt då? Ja.. Tur man har katterna iaf ^^ O sin bitterhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0