Fredag

Woopwoop fredag igen! 
Vad skall man då hitta på idag tro? Mja.. Har en liten fundering på att baka ett pepparkakshus faktiskt. Om ja känner att tålamodet är extra bra ikväll. Annars står träning av ben och röv på schemat, är redan taggad. Var och simmade igår, gick riktigt bra. Och när jag provade ett par brallor på veromoda i onsdags fick jag byta till en mindre storlek. Nästan så att jag gjorde en segerdans av med inslag av opassande rörelser, nästan. Kändes grymt kul. Bara att kämpa vidare. 

Jag skulle ju åkt till Stockholm förra helgen men sket i det då jag förstod att jag skulle få panik av alla människor. Skulle vilja åka imorgon. Men vafan, kanske är roligare att åka på våren? Beslutsångest. Det ja hade tänkt köpa är ett par skor. Skulle ju kunna åka till erikslund och kika iof. Mja vi får se, det bästa vore ju om ja höll mig hemma. Pynta klart lägenheten kanske. Tvättid har jag nog också, i'm so exited! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0