Måndag

Ännu en kanonhelg har passerat. Party både fredag och lördag. Det har varit öltält i kungsör, så det kunde man ju inte missa. Tog det förvånansvärt lugnt i fredags faktiskt, vilket resulterade i att jag vaknade pigg kl 9 på lördagen. Det har ju inte hänt på flera månader. Kändes riktigt bra. Jag mådde betydligt sämre igår dock. Men helt klart värt det. Inte var jag så tankad som jag brukar vara heller, folket gick hem vid 3 nångång o Martina var kvar och snackade skit nån timme till. Riktigt kul. 

Mor och jag fixade nytt gymkort förra veckan, och imorse var vi på vårat första jympa pass för hösten. Känns bra att hon också vill träna på friskis. Jag kör ju även på citygym hemma men gillar gruppträning och spinning, det blir lite mera gjort då. Det enda dryga är väl att ta sig till Eskilstuna. Men det går snabbt. Och är man fler så turas man om att köra.

Nästa jympa pass är på torsdag, och dagarna emellan tänkte jag köra kondition och ben tror jag. Ikväll blir det nog inget gym efter jobbet, är helt slut efter helgen. 

Och jag måste sluta festa på helgerna om träningen ska ge nåt, jag vet. Men det händer något varje jävla helg känns det som. Och jag är verkligen så jävla tråkig nykter bland folk. Att sitta hemma och rulla tummarna är inte heller min grej riktigt. Men jag ska ta tag i det där. Kanske börja med att bara dricka en dag istället för 2. Det ordnar sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0