Onsdag

Yao!
Helgen var ju grym på sina vis, träffat mycket folk och hållt i träningen. Lördagen bjöd på så sjukt mycket skratt att jag hade träningsvärk i magen. 

Veckan hitintills har också varit helt okej, lite rörig början kan jag tycka, men men. Inget jag personligen lider av. Kurs i måndags, spinning igår och idag är jag nästan lite pigg, nästan. Mina ben är ju som spagetti. Jag tycker ändå att jag märker skillnad på spinningen redan, det känns ju jävligt bra. Man vill ju helst dock att byxorna bara ska ramla av direkt för att man blivit så himla smal. Nja.. Tålamod. 

Jag måste ju fortfarande be någon ta kort på mig så jag har något att gemföra med. Alltid kul att ha. Snart är det äntligen långhelg, jag längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0