Måndag

Hur gick nudå med sjukhusdieten? Jao.. Vägde mig imorse och hade gått ner 2,8 kg. Det var lite snålt tycker jag. Men helt klart positivt. Så jag tänkte köra på en vecka till :) Vilodag idag då. Ska kasta mig i popcornskålen när jag kommer hem. Som jag har längtat!
Det svåraste i veckan har inte alls varit sötsuget som alla tjatar om, utan saltsuget. Salta chips, popcorn, lakrits. Gott.
Men ska jag nå mitt mål till nyår är det bara att kämpa. Jag har satt upp småmål på vägen. Ska försöka hitta några belöningar också så det blir nåt kul. Jag ska på bandit boat kryssningen i november, då är målet att jag kommer i mina röda byxor. Så jävla snyggt. 

Jag jobbar kväll den här veckan, och min elektriker är pappaledig, så det är bara jag på verkstaden. Kommer bli en ensam vecka. 
Jag måste verkligen lära mig att komma ur sängen på morgonen också. För det är helt jävla omöjligt. Snoozar ca 3 timmar varje dag. Vilket resulterar i att jag inte hinner med nånting alls.
Trackback
RSS 2.0