Torsdag

Mja, veckan släpar sig fram. Det har ändå gått snabbare än det brukar faktiskt. Haft fullt upp på jobbet om kvällarna och grejat på förmiddagarna. 
I måndags var jag på makeupstore i Eskilstuna och fick en liten "kurs" i sminkning, hade ett presentkort som jag inte använt. Jag var sjukt trött så kände mig ganska blek och sådär i rampljuset så att säga. Men det fixade hon till rätt snabbt. Vi gjorde en sotning i mörkare grön, fick jättemånga bra tips att tänka på :)
Det var kul faktiskt, skulle jag lätt kunna göra flera gånger. Sen får man handla för summan också, så det blev lite nya färger i necessären. 

I tisdags kom jag ur sängen lite senare än planerat, somvanligt ^^ jag är sämst på att kliva upp. Körde lite hemma träning och gjorde matlådor samtidigt, perfekt. 

Igår blev det också hemmagym, ganska smidigt faktiskt när man ändå har det mesta. Jag hämtade upp julkartongerna ifrån källaren också,  så i helgen får det bli lite julfix. Hade tänkt komma ut i skogen också och leta svamp en sista gång, och lite annat bra, mossa och kottar^^ 
Har målat några kottar och satt glitter på, dom blev bättre än jag trodde faktiskt. Ska försöka fixa en bild.

Idag har jag fortsatt rensa och tvätta bland hästprylarna, det tar aldrig slut. Satt ut sadeln på annons också. Det fick bli en vilodag från träningen. Det verkar bli lugnt på jobbet ikväll, men det brakar nog till ska ni se. 

Snart är det helg.
Vi gör ett nytt försök på att inte festa, jag får hålla mig sysselsatt helt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0