söndag

Helgen har varit helt okej. Inte fredags kväll hade vi det årliga paketspelet hemma hos mig denna gång. Så jag har tokstädat hela veckan. Mitt hobbyrum är lite ockuperat. Det var jättetrevligt och en hel del rödvin slank ner :) 
Jag vaknade senare på soffan vid 6 på morgonen, gick upp och skulle kissa när någon kände på ytterdörren. Sket på mig nästan tills en nyckel sattes i, det var ju bara tobbe. Han skulle hämta värktabletter innan jobbet. Fast jag undrar ju om han kanske ville kolla så jag var själv, jag vet inte. Jaja, det var mysigt :)

Lördagen spenderades nog mest i sängen. Var upp till stallet och tömde boxen. Diskade hemma och fixade lite, skulle åkt till gymmet men orkade inte. Tobbe skulle jobba söndag också så vi la oss vid 10 redan. 
Känns lite skumt att ha en kille som jobbar helg igen när det är det sista jag vill. Får lite ångest. Men det kanske han tröttnar på snart, hoppas. 

Idag låg jag också lite för länge i sängen, hade inte riktigt någon motivation till att kliva upp. Men sen åkte jag till stallet och skrubbade box i ett par timmar, fy fan så tråkigt. Men tiden gick iaf. 
Åt pizza på kvällen och sen blev det gymmet med jossan, kändes helt okej faktiskt. Och kanske har det börjat hända nåt med kroppen. Bara att kämpa på! Har inga byxor alls som jag kommer i just nu. Mjukisbyxor och leggins is the shit. 
Jag jobbar fm imorgon för att jag ska åka och hämta kissen efter jobbet, så roligt med en bebisplutt :) har aldrig haft kattunge faktiskt, vi har alltid köpt begagnade kissar. Så det ska bli spännande. Hoppas Sassie tar hand om den bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0