måndag

En händelserik helg har passerat. Festade en skvätt i fredags, det var sjukt svårt att få på sig skorna efter ett par vändor shottorn. Men nya vänner hittade, känns alltid kul :) 
Spenderade lördagen i västerås, det var dags att få handla lite, äntligen!  Blev lite nya tröjor och lite pyssel till hobbyrummet. På kvällen åt jag sjukt god mat med en gammal kollega, nästan mätt än. Sen var tanken att sova, det gick sådär. Blev tvungen att komma till en maskeradfest nykter och köra folk. Jag, världens blygaste människa, utklädd och nykter. Så jobbigt. Fan vad fulla människor är jobbiga^^ men det var intressant. Vid 3 tiden insåg jag att det inte var någon idé att sova. Så jag och tobbe satt vakna och kollade på film tills jag skulle till stallet och slita. Fyfan, bitter va bara förnamnet. Tur att jag var ensam tills lunch, det va inga trevliga ord jag vräkte ur mig under mockningen. Jag hatar fan bajs. Speciellt andras. En del hästar vettefan hur dom gör egentligen. Jaja, sista gången iaf. Tobbe kom upp med frukost åt mig sen, då blev hon lite gladare :) 
Somnade på soffan så fort jag var hemma sen. Vaknade vid 6 och åt lite, sen låg jag och glodde på tv halva natten. Trots 4 timmars sömn på 42 timmar kunde jag fan inte somna. Sömnpillerna hjälpte inte heller. Man blir så lycklig. 
Jaja. 

Jobbar kväll denna vecka. Äntligen har jag inget som jag måste göra innan jobbet. Om jag nu vill så kan jag fan sova hela fm. Det är ju helt värdelöst också, men jag kan, om jag vill. 
Köpt gymkort har jag gjort, så det blir största prion nu. Tänkte köra bara kondition i november, få upp flåset och bränna fett. 
Det blir kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0