Torsdag

gott nytt år på er alla :)
Äntligen är det nytt år. En nystart. Och jag känner mig sjukt taggad faktiskt :) Det ska tränas häst som aldrig förr och jag ska ta tag i min fysik. Det har varit ett tufft år, men ett lärorikt. fan va klok jag låter.
Jag har nog aldrig druckit så mycket som ja gjort, det har varit sjukt kul förstås men också alldeles för mycket. Just nu känner jag mig klar med det, ja vill inte förstöra en hel helg för att man är bakfull. Jag vill inte att Z ska få stå bara för det. Inte värt det.
Jag har träffat sjukt mycket nya människor, askul! På så vis så är ja nöjd med året. Sen är det väldigt mycket annat som ja verkligen ångrar. Men ett helt vanligt år med andra ord. Och jag kan nog bara göra detta bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0