Torsdag

Vilket fint väder det har varit idag :) Har inte hunnit rida tyvärr, det är så mycke fix och pack med flytt och fan och hans moster. Och imorgon ska ja jobba 10-12 och sen ha nån avdelningsgrej 13-16, så blir inge rida imorgon heller :/ Det skulle antagligen bli pizza och öl efteråt men jag har redan flaggat för att köra bil. Är inte ett dugg sugen på alkohol, det är inte värt det.
Tänk att det kanske kan bli en vuxen av mig nån gång? En vuxen som leker med lego isf.

I helgen ska jag flytta chillorna till min bror, och köra massa kartonger till mor. Måste börja tömma lägenheten om jag ska hinna städa ur den. Så det blir att flytta 2 gånger typ. Fy fan så träligt. Men det kommer bli bra :) Jag har ju chillorna ute på blocket, och det är faktiskt ganska många som har hört av sig. Men ingen som känns bra. Sen nu när ja kommer att ha ett extra rum att ha dom i så kanske det löser sig :) Tror att ja väntar lite med försäljning.
Jag vill att allt ska hända nu! nununu




Slänger upp en bild på Z från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0