Onsdag

Idag trillade jag av hästen, det va kanske på tiden. Vi travade 3 st och ja va sist, det va mörkt och hunden Wilda kom skuttandes ur skogen precis bakom Z. Så hon flög ju iväg framåt, och med min superbalans så låg ja bara där. Som tur va hamnade jag på vägen och inte bland stenarna. Men min bakdel kommer nog ha fina kulörer imorgon, spännande. Hundarna blev jätteglada när ja låg där haha! Sprang fram och hälsade medans ja kippade efter luft. Z sprang inte så långt heller tack och lov. Det var bara att sitta upp igen :)

Och jag undrar om du hade hört av dig om ja hamnat på sjukan. Antagligen inte.
Vilket bara bevisar allt som ja trott ännu mer.

Jag har tittat på en lägenhet idag, den var stor och dyr. Men självklart skulle jag kunna trivas där. Jag har 2 till att titta på och ja hoppas dom är bättre, för dom är billigare.
Det verkar även som att jag snart får flytta Z till ridskolan, då kan vi börja träna på riktigt igen.
Så kanske, kanske löser det sig allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0