Fredag

Äntligen är det fredag. Som jag har väntat. Jag vill att den här flytten ska bli klar nångång, hatar att allt tar sån tid. Men snart. Tålamod. Om 2 veckor är ju allting klart.

Veckan har rullat på, jag har inte hunnit sova nåt alls efter jobbet. Full fart. Tommy har hjälpt mig att köra grejer onsda-torsda. Så nu är det inte mycke grejer kvar. Och helvete vad kallt det blir utan möbler.
På lördag kör vi det sista och på söndag ska det städas. Sen är det bara att lämna ifrån sig nyckeln så fort som möjligt.
Jag kommer bli inneboende hos mor och hos brorsan tills jag får den nya nyckeln. Men det handlar om 1 vecka. Det går förhoppningsvis fort.

Det tråkiga med allt är att hästen och stallet blir lidande. Jag har inte riktigt tid att hjälpa till som ja vill med in och utsläpp. Förhoppningsvis förstår alla. Men idag ska jag äntligen rida och pyssla lite. Z hade varit lite trött i veckan så jag tänkte bara mysa lite i paddocken barbacka. Jag tror hon saknar att jobba på riktigt faktiskt, även fast alla uteritter har varit guld för henne och sådär så blir det inte riktigt samma muskler. Jag tänkte att jag skulle lära mig tömköra sen när jag flyttat, jobba lite från backen. Och prova ut hoppsadel så Casandra kan komma igång med hoppningen.
Än en gång vill jag att allt ska hända nu.
Helst direkt.

Det jag egentligen skulle skriva om va mina förbannade utslag som jag fått på ryggen. Och att nåt skit har börjat hända med ansiktet, är röd och det kliar som fan. Känns precis som solbränna typ. Kul!
Min kropp älskar mig. Jag hatar den.
Får se om det ger sig under helgen annars är det bara att ringa nån sjukstuga. Grejerna på ryggen måste jag ringa om iaf. Gör så jävla ont och skiten försvinner inte vad man än tvättar/smörjer med. Så får man väl ärr överallt, yey.
Jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0