Fredag

Och det välbekanta fredags stressen kommer krypande. Man går mest runt på jobbet och väntar på att få åka hem.
Hem till hästen. Hem till kaoset.
Ikväll ska vi ha lag möte. Jag är skitnervös för allting, vill bara backa ur egentligen. Nä, det vill jag inte. Men va fan. Jag kan ju inte ens höger och vänster.

Jag hittade en gammal lapp med kroppsmått från 2012. Så då mätte jag mig igen för att kolla. Och herregud! Vad har hänt? Ökat flera cm på varje mått. Kul. Jag som tyckte att jag var i bättre form nu. Fy fan. Skärp dig nu.
Grejen som stör mig mest är att jag faktiskt vill träna och har motivationen. Men inget tid. Det har vart så jävla mycket både januari och februari. Om det kunde plana ut nångång.
Jag ska köpa gymkort på citygym också, men det är ju verkligen ingen idé innan jag har tid.

Jag har ju faktiskt skaffat en croisstrainer. Den ska premiär användas idag. Ska bara röja en väg fram till tvn så jag kan ha den där. Sen är det bara att köra, hur svårt kan det va?

Fan, jag har så mycket grejer jag vill göra. Hur mycket som helst. Nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0