måndag

Jobbjobb. Sova, kan man göra i graven tydligen. Måste fan ta tag i det här och skaffa sömnpiller. 

Har jag presenterat Merlin föresten? Min nya familjemedlem. Hon är så liten, och ful :) 
Jag har aldrig haft kattunge faktiskt så det är lite nytt. Trött ena sekunden och vild nästa. Lite kiss på mattan ibland när hon inte hinner till lådan. Plutten. Och nära ska hon sova, helst hålla lite tass. Äntligen en katt som sover i sängen hos mig, sassie gör inte sånt. Speciellt inte efter karatekicken hon fick efter en mardröm. Hehe.
Jag somnar bättre faktiskt med kurrande katt intill. Men ibland på nätterna tror jag att hon vill mörda mig, lägger sig på ansiktet typ. Nja, lite avstånd är också bra. 

Min lille perser plutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0