Torsdag

Jag har upptäckt att öronproppar är lösningen på världens alla problem! Typ. Hörde inte ett ljud av alla oljud på morgonen, sen drömde jag ju om skiten istället, men den går nog över. Jag hörde inte ens när Jocke kom hem, så han fick se mig sova för typ första gången. Att ja inte testat det tidigare, med tanke på situationen jag satt oss i hade det kanske hjälp en aning. Bara att inte behöva vakna förbannad gör ju hela dagen bättre. Men nog om det.

Jag har ridit idag. Och vi har galopperat för första gången sen jag provred henne , känns kalas. Att fatta galopp direkt från skitt var ju sjukt mycket enklare, då vet vi det ;) och att än så länge gallopera i lätt sits tills hon fått mer muskler. Det var en glad häst idag, då blir jag också glad :)
Hon blir så himla fin när hon fått värma upp ordentligt. Stor skillnad efter en galopp.
Idag när man ridit klart hade man den där känslan att vi faktiskt kan bli nåt, vi kan nog ta oss dit vi vill :) plus att hon såg sådär härligt nöjd ut efteråt, fina pålle.

Vi ska nog hitta varann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0