Tisdag

Igen! Rätt dålig på att uppdatera.
Det händer ganska mycket i livet, bra och dåliga. Jobbiga beslut. Men det löser sig.

Min kusin Anna fyllde 20 i lördags, det firades med kalas! Eller fest kanske man säger. Mycke folk och fyllespel, helt okej. Vi hade roligt :) synd att det slutade så "tidigt", men med tanke på tillståndet man befann sig i så var det kanske lika bra ;)
Jag var inte alls så bakfull som jag förväntade mig dagen efter. Skönt. Jag städade lite akvarium och lagade mat och grejade lite. En helt okej söndag.

Och så till idag! Jag har ridit idag, det gick väldigt bra :) vi gjorde egentligen inte så mycket, men båda kändes väldigt nöjda. Zeneca böjde ner huvudet när jag bad henne att backa, istället för att dra upp det, woho! Rätt tänkt.
Jag har skrivit till ridlärarna om att jag vill ha privatlektioner så vi kan börja på allvar nångång, hoppas nån har tid så det passar :) tänkte börja vara med på ordinarie lektioner nästa vecka också, spännande, det var sjukt längesen. Men det man inte kan, det lär man sig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0