Onsdag

Den 20 mars 2013
Jag och Jocke har varit tillsammans i 2 år idag. Tyvärr så är han i Sälen och åker skidor, så vi kan inte fira. Men det kom ett bud med blommor till dörren, det hade jag aldrig trott, blev jätteglad och överraskad :) det kändes i hjärtat så där som det gör när nåt sånt händer, och så blir man rörd och grinar en skvätt :) fina du.
Jag önskar du var här med mig istället.

Idag har jag för övrigt varit ute och joggat, duschat, solat, tvättat och lagat mat. Lagom stressig dag, så Zeneca har vilat. Imorgon hoppas jag att jag hinner rida, är bokad på spinning också kl 11:30, så måste verkligen gå upp i tid. Skulle ju behöva städa lite hemma också..

Vart har all tid tagit vägen? Nyss hade jag absolut ingenting att göra om dagarna och sov tills det var dags att åka till jobbet. Nu är det kaos, men det känns bra, saker och ting blir gjorda.
Och jag mår bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0