Måndag

I helgen som var har min sambo fyllt år, så vi har varit i Stockholm och bott på hotell lördag/söndag. Jättemysigt! I lördags kväll så träffade vi Jockes vän + flickvän, vi var ut och käkade i gamla stan, nu har jag inte lagt resturangens namn på minnet, men det var jättegott :) det fanns liksom olika "kök" med olika typer av italiensk mat, så det var bara att välja vad man var sugen på. Vi åt pasta med oxfilé, sjukt gott.
På söndagen gick vi omkring i staden och kikade lite, försökte hålla oss i solen så mycket som möjligt, vi hamnade på lite olika fik och bara hade det bra.

Igår när vi kom hem var det bara att hoppa i ridkläderna och åka till stallet. Måste tala om att det var vårat bästa ridpass ever! Så jävla glad. Fast det var en annan häst som longerades och skuttade runt så skötte Z sig sjukt bra. Traven i höger varv är fortfarande sådär, jag är lite sne i min kropp så hon försöker ju förstås rätta till det genom att sätta mig i fel sittben, vilket göra att jag byter tillbaka hela tiden. Så lite strul i höger varv, hon blir lite irriterad på mig när ja inte håller balansen, det är helt okej. Men det är ändå mycket bättre än för några veckor sen :)
Men traven åt vänster. Vi gick iform till slut, och det var så sjukt härligt. Så där så man inte vill sakta av, bara fortsätta i all evighet. Jättefin var hon, och jag var så glad att jag fick till det utan hjälp.
Woho, dressyrtävlingarna, here we come! I framtiden iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0