joråsåatte

Jag känner mig så jävla tom i kroppen och har egentligen inte en aning om vad jag ska skriva. Men nånting måste ut, ja håller på att bli galen. Sån jävla ångest över livet.
Det senaste året har ja väll aldrig känt mig så ensam som jag varit. Jag är besviken på många, antagligen mest på mig själv. Samtidigt har ja hittat tillbaka till personer som betyder sjukt mycket och alltid finns där, det är ja glad över. Jag behöver er nu. Jag är så jävla less på jobbet, less på den situation som jag sitter i, less på att stå brevid, less på att vänta, less på mig själv och mitt gnäll. Jag vill må bra.

Alltså nä. Vad man än skriver så låter det bara sjukt löjligt. Ta tag i ditt liv kvinna! Bli den du vill vara, nå dina drömmar.

ja nä typ.

Kommentarer
Postat av: C

Du fixar det. Vi fixar det. <3

2013-08-07 @ 05:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0