Måndag

När ja vaknade igår så låg min fina kisse på mig och tyckte det var dags att gå upp. Så, okejdå. Åt frukost med mor innan hon åkte till jobbet, sen var det dags att åka till far. Meen, min kära Skoda till bil var ju inte riktigt på humör. Tette arg. Efter ett par start försök hoppade hon igång iaf, tur för na! Fikade hos pappa, åkte senare till morfar och fikade lite till. Det är ju bara fars dag en gång om året.

Idag har jag gått upp lagom i tid för att hinna ut och springa en sväng, det va skitjobbigt. Men, skam den som ger sig! Vågen rör sig liksom inte åt det håll som jag vill så det är nog dags för en förändring i vardagen. Imorgon tänkte jag gå till badhuset och simma lite.
Men iaf.
Jag har bytt sand åt chillorna idag också, dom är såna djur som badar i sand, det var väldigt uppskattat! För övrigt har jag ätit bra idag, helt efter planerna, bland annat soppa från viktväktarna faktiskt helt okej god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0